[You must be registered and logged in to see this image.]
Ekrane tredimensionale nga Samsung
Samsung bëhet kompania e parë e cila fillon me prodhimin masiv të ekraneve tredimensionale (3D) për televizorët LCD me diagonale të ndryshme.
Samsung ka njoftuar se gjatë këtij muaji ka filluar me prodhimin e ekraneve 3D për televizorët LCD me ndriçim të thjeshtë dhe ata me ndriçim LED të prapavijës. Në prodhim janë ekranet me diagonale prej 40, 46 e 55 inç me rezolucion të plotë të lartë (Full HD) dhe frekuencë të rifreskimit të fotografisë prej 240 Hz.
Kompania pohon se koha e përgjigjes në të gjitha këto ekrane është më e shkurtër se katër milisekonda, që në kombinim me teknologjitë tjera zvogëlon interferimin për syrin e djathtë dhe të majtë, dhe kështu jep ndjesi më të mirë në paraqitjen tredimensionale, e po ashtu edhe në dydimensionale. Kjo më së shumti ka të bëj me skenat dinamike kur përdoret teknologjia 3D Active Glasses, e definuar nga Glasses Standardization Working Group e organizatës CEA.
Kompania për hulumtimin e tregjeve DisplaySearch parasheh rritje të shpejtë të tregjeve të ekraneve tredimensionale gjatë viteve të ardhshme - vlera e përgjithshme do të duhej të rritej nga 902 milionë dollarë në vitin 2008 në 22 miliardë dollarë deri në vitin 2018.
Ekrane tredimensionale nga Samsung
Samsung bëhet kompania e parë e cila fillon me prodhimin masiv të ekraneve tredimensionale (3D) për televizorët LCD me diagonale të ndryshme.
Samsung ka njoftuar se gjatë këtij muaji ka filluar me prodhimin e ekraneve 3D për televizorët LCD me ndriçim të thjeshtë dhe ata me ndriçim LED të prapavijës. Në prodhim janë ekranet me diagonale prej 40, 46 e 55 inç me rezolucion të plotë të lartë (Full HD) dhe frekuencë të rifreskimit të fotografisë prej 240 Hz.
Kompania pohon se koha e përgjigjes në të gjitha këto ekrane është më e shkurtër se katër milisekonda, që në kombinim me teknologjitë tjera zvogëlon interferimin për syrin e djathtë dhe të majtë, dhe kështu jep ndjesi më të mirë në paraqitjen tredimensionale, e po ashtu edhe në dydimensionale. Kjo më së shumti ka të bëj me skenat dinamike kur përdoret teknologjia 3D Active Glasses, e definuar nga Glasses Standardization Working Group e organizatës CEA.
Kompania për hulumtimin e tregjeve DisplaySearch parasheh rritje të shpejtë të tregjeve të ekraneve tredimensionale gjatë viteve të ardhshme - vlera e përgjithshme do të duhej të rritej nga 902 milionë dollarë në vitin 2008 në 22 miliardë dollarë deri në vitin 2018.